..WSPÓŁPRACA..
 
Możliwości współpracy
 
Reklama w trakcie imprez
Zawody motoryzacyjne to obecnie nie tylko impreza sportowa, ale przede wszystkim przedsięwzięcie medialne i finansowe. Również w Polsce, przy dynamicznie rozwijającej się promocji i nagłośnieniu w mediach, gromadzi bardzo liczną publiczność. Przykładem może być eliminacja sezonu
2006 na torze wyścigowym Poznań, która zgromadziła kilka tysięcy widzów, mimo wyjątkowo niesprzyjającej aury (rzęsisty deszcz) czy finały w 2007 (wspomniane wyżej ponad 10.000 widzów). Jak widać tendencja jest silnie wzrostowa. Trzeba też pamiętać, że kibic sportów samochodowych to widz specyficzny – młody, wykształcony, przeważnie stosunkowo zamożny i – co ważne –zmotoryzowany. Uczestniczący w rywalizacji samochód, wykonujący efektowne i skupiające uwagę manewry jest ruchomym, dynamicznym słupem ogłoszeniowym, a całe otoczenie zawodów daje duże możliwości
ekspozycji reklam trafiających do widzów bezpośrednich, a także do milionów telewidzów, internautów oraz czytelników prasy. Charakter rywalizacji powoduje, że widz jest ciągle skoncentrowany na obrazie. Brak tu chwil nudnych, jakie zdarzają się w innych sportach. Widz nie odrywa się od ekranu, bo w każdej chwili może się wydarzyć coś emocjonującego. W trakcie podświadomego oglądania eksponowanych reklam nie ma reakcji obronnych, uruchamianych przed emisją konwencjonalnych reklam telewizyjnych poprzedzanych planszą "reklama".
 
Reklama w telewizji
Polska Federacja Driftingu (PFD), organizator cyklu mistrzostw Polski w Driftingu 2009, posiada silne związki personalne z redakcją TVN Turbo, jedynego polskiego kanału w całości poświęconego motoryzacji. Wszystkie eliminacje zakończonego sezonu 2009 były relacjonowane w programie „Operacja Tuning”, cotygodniowym półgodzinnym magazynie powtarzanym kilkakrotnie w ciągu tygodnia w różnych dniach i godzinach. W obecnym sezonie powstanie również nowy program emitowany na antenie TVN Turbo “Królowie Driftu” całkowicie poświęcony polskim drifterom, a co za tym idzie, również wezmę w nim udział.
 
Reklama w miesięcznikach tuningowych
Otrzymałem deklaracje z czołowego magazynu tuningowego GT potwierdzające zamiar opublikowania dedykowanego artykułu (2-3 strony) poświęconego modyfikacjom mojego samochodu.
 
Reklama w Internecie
Posiadam własną stronę internetową na której umieszczam cały czas nowe zdjęcia i filmy z zawodów, oraz współpracuje z Bartkiem Woskresińskim który prowadzi bardzo znany w środowisku, kanał na portalu You Tube, poświęcony promowaniu driftu.
 
Udział w imprezach marketingowych
Poza reklamą podczas imprez sportowych i w mediach, sponsorowanie zawodnika uprawiającego sport tak widowiskowy jak Drifting, otwiera przed Państwa firmą ciekawe możliwości w zakresie:

rozwoju relacji z Państwa klientami biznesowymi i kooperantami
poczucia identyfikacji Waszych pracowników z własną Firmą
podniesienia prestiżu przedsiębiorstwa poprzez zaangażowanie w nowoczesny, dynamiczny i intensywnie rozwijający się sport
 
Zawody motoryzacyjne to pretekst do spotkań w nietypowym miejscu, pozwalających na zbudowanie bliższych, nieformalnych relacji z partnerami firmy.
Nasz zespół z przyjemnością weźmie również udział w firmowych imprezach integracyjnych, zorganizuje pokaz jazdy sportowej, szkolenie bezpiecznej jazdy lub zagwarantuje Państwa gościom emocje przejażdżki na fotelu pilota (tzw. co-drive). Daje to ogromne możliwości budowy i umacniania relacji interpersonalnych wewnątrz firmy, jak również z klientami i partnerami organizacji.
 
Bezpośrednie korzyści sponsora
 
wzrost poziomu skutecznej identyfikacji Firmy
zwiększenie obszaru świadomego postrzegania marki i produktu
Budowanie relacji przychylnego nastawienia do Firmy
Korzystne pozycjonowanie wśród światowej sławy koncernów ( na imprezach są również reklamy producentów pojazdów , opon, olejów, akcesoriów etc)
transfer cech podmiotu sponsorowanego na Firmę, produkt,
budowanie lojalności aktualnych klientów,
pozyskanie nowej grupy klientów,
ekspozycja logo firmy podczas transmisji telewizyjnych i relacji prasowych z wydarzenia sportowego,
wzrost sprzedaży lepiej postrzeganych produktów
umocnienie „public relations”
 
Osoby, firmy lub instytucje serdecznie prosimy o kontakt
Kontakt telefoniczny: +48 607 933 289
e-mail: biuro@marcinwosio.pl
 
 
 
     
 
 
WOSIODRIFT.PL
zawodnik MARCIN WOSIO
 
 
aktualności    |  drift    |  zawodnik    |  samochód    |  współpraca    |  sponsor    |  galeria    |  video    |  kontakt