..WSPÓŁPRACA..
Możliwości
współpracy
Reklama w trakcie imprez
Zawody
motoryzacyjne to obecnie nie tylko impreza sportowa, ale przede wszystkim
przedsięwzięcie medialne i finansowe. Również w Polsce, przy dynamicznie
rozwijającej się promocji i nagłośnieniu w mediach, gromadzi bardzo liczną
publiczność. Przykładem może być eliminacja sezonu 2006 na torze wyścigowym Poznań, która zgromadziła kilka tysięcy widzów, mimo wyjątkowo niesprzyjającej aury (rzęsisty deszcz) czy finały w 2007 (wspomniane wyżej ponad 10.000 widzów). Jak widać tendencja jest silnie wzrostowa. Trzeba też pamiętać, że kibic sportów samochodowych to widz specyficzny – młody, wykształcony, przeważnie stosunkowo zamożny i – co ważne –zmotoryzowany. Uczestniczący w rywalizacji samochód, wykonujący efektowne i skupiające uwagę manewry jest ruchomym, dynamicznym słupem ogłoszeniowym, a całe otoczenie zawodów daje duże możliwości ekspozycji reklam trafiających do widzów bezpośrednich, a także do milionów telewidzów, internautów oraz czytelników prasy. Charakter rywalizacji powoduje, że widz jest ciągle skoncentrowany na obrazie. Brak tu chwil nudnych, jakie zdarzają się w innych sportach. Widz nie odrywa się od ekranu, bo w każdej chwili może się wydarzyć coś emocjonującego. W trakcie podświadomego oglądania eksponowanych reklam nie ma reakcji obronnych, uruchamianych przed emisją konwencjonalnych reklam telewizyjnych poprzedzanych planszą "reklama". Reklama w telewizji Polska Federacja Driftingu (PFD), organizator cyklu mistrzostw Polski w Driftingu 2009, posiada silne związki personalne z redakcją TVN Turbo, jedynego polskiego kanału w całości poświęconego motoryzacji. Wszystkie eliminacje zakończonego sezonu 2009 były relacjonowane w programie „Operacja Tuning”, cotygodniowym półgodzinnym magazynie powtarzanym kilkakrotnie w ciągu tygodnia w różnych dniach i godzinach. W obecnym sezonie powstanie również nowy program emitowany na antenie TVN Turbo “Królowie Driftu” całkowicie poświęcony polskim drifterom, a co za tym idzie, również wezmę w nim udział. Reklama w miesięcznikach tuningowych Otrzymałem deklaracje z czołowego magazynu tuningowego GT potwierdzające zamiar opublikowania dedykowanego artykułu (2-3 strony) poświęconego modyfikacjom mojego samochodu. Reklama w Internecie Posiadam własną stronę internetową na której umieszczam cały czas nowe zdjęcia i filmy z zawodów, oraz współpracuje z Bartkiem Woskresińskim który prowadzi bardzo znany w środowisku, kanał na portalu You Tube, poświęcony promowaniu driftu. Udział w imprezach marketingowych Poza reklamą podczas imprez sportowych i w mediach, sponsorowanie zawodnika uprawiającego sport tak widowiskowy jak Drifting, otwiera przed Państwa firmą ciekawe możliwości w zakresie: • rozwoju relacji z Państwa klientami biznesowymi i kooperantami • poczucia identyfikacji Waszych pracowników z własną Firmą • podniesienia prestiżu przedsiębiorstwa poprzez zaangażowanie w nowoczesny, dynamiczny i intensywnie rozwijający się sport Zawody motoryzacyjne to pretekst do spotkań w nietypowym miejscu, pozwalających na zbudowanie bliższych, nieformalnych relacji z partnerami firmy. Nasz zespół z przyjemnością weźmie również udział w firmowych imprezach integracyjnych, zorganizuje pokaz jazdy sportowej, szkolenie bezpiecznej jazdy lub zagwarantuje Państwa gościom emocje przejażdżki na fotelu pilota (tzw. co-drive). Daje to ogromne możliwości budowy i umacniania relacji interpersonalnych wewnątrz firmy, jak również z klientami i partnerami organizacji. Bezpośrednie korzyści sponsora • wzrost poziomu skutecznej identyfikacji Firmy • zwiększenie obszaru świadomego postrzegania marki i produktu • Budowanie relacji przychylnego nastawienia do Firmy • Korzystne pozycjonowanie wśród światowej sławy koncernów ( na imprezach są również reklamy producentów pojazdów , opon, olejów, akcesoriów etc) • transfer cech podmiotu sponsorowanego na Firmę, produkt, • budowanie lojalności aktualnych klientów, • pozyskanie nowej grupy klientów, • ekspozycja logo firmy podczas transmisji telewizyjnych i relacji prasowych z wydarzenia sportowego, • wzrost sprzedaży lepiej postrzeganych produktów • umocnienie „public relations” Osoby, firmy lub instytucje serdecznie prosimy o kontakt Kontakt telefoniczny: +48 607 933 289 e-mail: biuro@marcinwosio.pl |
|||||||
|